Průběh dodávky
Dodávka systému probíhá v následujících krocích
- Objednání a zaplacení systému na první období.
- Nejrychlejší způsob je použít náš elektronický obchod,
- Pokud Vám elektronický obchod nevyhovuje, stačí nám napsat mailem o kolik uživatelů máte zájem. Obratem Vám vystavíme fakturu a zašleme na Váš e-mail.
- Zaslání vyplněného instalačního dotazníku.
- My provedeme instalaci systému
- Zašleme Vám přihlašovací údaje do systému na Váš e-mail.
Jaké podklady je potřeba dodat?
Pro provedení instalace a základního nastavení systému od Vás potřebujeme vyplnit krátký dotazník. Dotazník je k dispozici ke stažení v různých formátech podle Vašeho výběru:
K instalaci si dále (volitelně) připravte a zašlete nám:
- logo Vaší realitní kanceláře
- obrázek pro watermarkování (vodoznak) fotografií nemovitostí
- přístupové údaje k exportům na realitní servery, které budete chtít od nás v systému nastavit
Pro instalaci www stránek zdarma (pokud o ně máte zájem) si připravte:
- Přístupové údaje k doméně na které stránky poběží
- Typ barevné varianty stránek
Kdy budete mít systém funkční?
Jakmile od Vás obdržíme vyplněný dotazník a budeme mít připsanou platbu na náš účet, provádíme instalaci a nastavení systému nejpozději do 2 pracovních dní (většinou však do 1 pracovního dne).
Připsání platby na náš účet Vám automaticky potvrdíme e-mailem.